Sponsorer

At være sponsor i Roskilde Golf Klub er ikke kun et spørgsmål om, at man betaler et beløb og dermed får "kick-back". Du skal som sponsor selv være aktiv - til gengæld lover vi dig, at stille hele vores klub til din rådighed.

Som aktiv i klubben tilbyder vi dig deltagelse i årlige sponsorevents, eventuelle netværks- og erhvervsklub relaterede events, deltagelse i klubturneringer, klubber-i-klubben og mange andre sociale events - det er kun et spørgsmål om, hvor meget du selv vil gøre....

Men hvad er det egentlig man som sponsor får adgang til? Jo, svaret er meget simpelt - man får adgang til en af Danmarks største medlemsejede golfklubber og med det følger over 1500 aktive golfspillere, deres kollegaer, deres netværk, deres familier og bekendte.

Kort sagt får du adgang til en markant og attraktiv målgruppe af velstillede og købedygtige danskere. Disse forbrugere er - ifølge Dansk Golf Union og Danmarks Statistik - kendetegnet ved, at have en længerevarende uddannelse, højere husstandsindkomst, oftere at være selvstændigt erhvervsdrivende og at have flere penge til forbrug end gennemsnitsdanskeren.

Disse golfspillere og deres omgangskredse er oftest storforbrugere af ny teknologi og nyt design. Kvalitet er prioriteret meget højt og de bruger hellere end gerne lidt ekstra på gode produkter.

Kontakt sekretariatet, hvis du ønsker at være sponsor og gøre dig synlig i Roskilde Golf Klub.

Advokatfirmaet_ROAR_logoAutoforhandler_Bjarne_Nielsen_logoKemp_og_lauritzen_logo_POS_RGBSlagter_Frimann_Logo

Roskilde_VinduescenterSchroeders_Metal_logoRoyal_Unibrew_logoRoskilde_VVS_enkelt_logoOK_Benzin gl logoNykredit

multi_pavollonmorfo_logoKiropraktisk_KlinikKARL_E-glasKaldal_Skilte_logoJyske BankHartvig_Consult_logo3

Advokatfirmaet_Tommy_V_Christiansen_logoPremier Cru